تبلیغات

         با تبلیغ در لحظه چندین برابر دیده شوید

با تبلیغات متناسب با
وب سایتتان
بهتر دیده شوید 

تبلیغات و اهمیت آن در رشد و ارتقاء کسب و کار 

_

تبلیغات فرآیندی است که مخاطب را برای انجام یک عمل و اقدام خاص تشویق می کند. منظور از اقدام خرید یک محصول یا آگاهی نسبت به یک موضوع است. در واقع تبلیغ پیغامی است که در تلاش است تا مخاطب را درگیر کند و او را تحت تأثیر قرار دهد.

        هدف از تبلیغ، تأثیرگذاری بر مخاطب و تبدیل آن ها به مشتری است!

تبلیغات دیجیتالی نوعی بازاریابی است که در آن پیغام ها از طریق اینترنت به مخاطب هدف منتقل می شود. تبلیغات دیجیتال به تبلیغات آنلاین، تبلیغات اینترنتی، بازاریابی اینترنتی و دیگر موارد نیز مشهور است. این سبک از تبلیغات به شما این امکان را می دهد که با پیغام مناسب در زمان مناسب به افراد مناسب دسترسی پیدا کنید. این روزها تبلیغات دیجیتالی یکی از سریع ترین روش ها ی قابل توجه است که به دلیل ارائه پیشنهادهای متفاوت میل به خرید را در مخاطب ایجاد می کند. 

یک تبلیغ مناسب می تواند بسیار مفید باشد و تأثیر بسیار مهمی در معرفی و فروش محصول داشته باشد. اعتقاد و نگرش مخاطبان نسبت به تبلیغات، معیارهای مهم اثربخشی تبلیغات است. در رسانه های سنتی همیشه این موضوع مطرح است که چند نفر آگهی را می بینند و به آن پاسخ می دهند اما با استفاده از تکنولوژی دیجیتال محاسبه تعداد دقیق برداشتها و بر مه کنش ها بسایر ساده و آسان است و این امکان را ایجاد می کند که بازده سرمایه گذاری خود را آنالیز کرده و مطمئن شوید هزینه های تبلیغاتی شما اصولی خرج می شوند.

 

نیوویو همراه هوشمند شما در خلق تبلیغاتی مؤثر در فضای آنلاین

خدمات اینستاگرام

تبلیغات کسب و کارتان را به نیوویو بسپارید!

_

اگر به دنبال اثر بخشی بیشتر برای تبلیغات اینترنتی خود هستید، سرویس تبلیغاتی آژانس نیوویو بهترین همراه برای تحقق این هدف است. ما شما را به گونه ای متفاوت در فضای دیجیتال معرفی خواهیم کرد.

سرویس تبلیغاتی نیوویو شما را به سایت های پرمخاطب و پر بازدید متصل کنید. شما می توانید کاربران مورد نظرتان را با تبلیغات سایت پیدا کنید و آن ها را به استفاده از خدمات و محصول خود تشویق کنید.

انواع تبلیغات آنلاین

_

تبلیغات متنی (Text Ads)

در تبلیغات متنی،شما می ­توانید طبق مدل مرسوم سنتی تبلیغ متنی در روزنامه‌­ها یا رپورتاژ آگهی، این بار در نسخه دیجیتال روزنامه‌­ها و خبرگزاری‌­های معتبر متن رپورتاژ خود را منتشر کنید. طبیعی است که در این باره خبرگزاری‌­ها و سایت‌­ها هر کدام سیاست‌­های قیمتی خاص خود را دارند و همچنین مخاطبان مخصوص به خود.

تبلیغات ویدئویی (Video Ads)

در این نوع تبلیغات شما محتوایی ویدئویی آماده می­‌کنید و آن را در رسانه‌­های فارسی ارائه می‌­دهید. طول این ویدئوها معمولاً کوتاه است و حاوی پیامی برای دعوت از مشتری به انجام فعالیت. انتشار این ویدئوها برای تبلیغات می‌­تواند در گیم‌­های موبایلی باشد یا سیستم­‌های اشتراک ویدئو مثل یوتیوب یا تلویزیون‌­های اینترنتی یا …

تبلیغات ایمیلی   (Email Ads)

در گذشته در ایران چنین تبلیغات‌­هایی بسیار رواج داشت و  به صورت انبوه برای آن‌ها ایمیل تبلیغاتی ارسال می­ کردند. به مروز این حالت اسپم و مزاحمت تبلیغات ایمیلی درحال کمرنگ شدن است و شیوه صحیح‌­تر آن در حال رشد است. در حالت صحیح تبلیغات ایمیلی شما باید با اجازه خود کاربر در ازای ارائه خدماتی، ایمیل او را دریافت کنید و بعد مناسب با علائق وی در فواصل زمانی مشخص تبلیغ­‌هایی برای او ارسال کنید. این شیوه صحیح تبلیغات آنلاین ایمیلی بسیار موثر بوده و در وفادارسازی مشتریان بسیار به شما کمک خواهد کرد.

تبلیغات شبکه های اجتماعی (Social Media Ads)

یکی از مرسوم­‌ترین انواع تبلیغات آنلاین، تبلیغات در شبکه­‌های اجتماعی است. به دلیل درگیرسازی (Engagement) بالای کاربران شبکه‌­های اجتماعی، این نوع تبلیغات جایگاه خاصی پیدا کرده است. نکته مهم در این نوع تبلیغات آنلاین آن است که باید متناسب با فرهنگ رفتار کاربران شبکه­‌های اجتماعی در هر کشور تبلیغات، طراحی و اجرا شود.

همچنین پیام‌­رسان­‌هایی نیز وجود دارند که علاوه بر شبکه‌­های اجتماعی، بسیار در ارسال تبلیغات شما موثر خواهند بود. در ایران همان­طور که می‌­دانید شبکه‌­های اجتماعی و پیام‌­رسان‌­های محبو­ب‌­تر موارد زیر هستند که شما می‌­توانید با آن­ها ارتباط قوی با مشتریان برقرار کنید.

شبکه­‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، لینکدین، توییتر، فیسبوک، یوتیوب، آپارات، پینترست، گوگل پلاس و … و پیام‌رسان‌­هایی مانند تلگرام، واتس‌­آپ و …

تبلیغات کلیکی یا بنری(Cost Per Click)

تبلیغات کلیکی یا تبلیغات به ازای کلیک یا PPC نام مدلی از تبلیغات اینترنتی است که در آن بازدیدکنندگان تبلیغاتبا کلیک بر روی بنر تبلیغاتی  به وب‌سایت یا رسانه‌ای دیگر هدایت می‌شوند. تبلیغ دهنده بر اساس تعداد کلیک‌ها و مراجعه به رسانه خود، به نمایش دهنده هزینه تبلیغات را پرداخت می‌کند. این روش در زمان خود نوآوری در صنعت تبلیغات اینترنتی محسوب می‌شد و به مرور جایگزین متدهای سنتی تبلیغات بنری (مدت‌دار) و پرداخت به ازای تعداد نمایش شد.

مدل‌های پیشرفته‌تر و پیچیده‌تری از پرداخت به ازای کلیک نیز هم‌اکنون در حال بهره‌برداری هستند که به عنوان مثال می‌تواند به پرداخت به ازای منجر شدن به خرید اشاره کرد. در هر وب سایت جایگاهی برای تبلیغات وجود دارد. ما آگهی‌های شما را در وب‌سایت های مرتبط با محصول شما نمایش می‌دهیم و زمانی که روی آن آگهی کلیک شود هزینه‌ای را بابت آن کاربر(کلیک) از شما دریافت خواهیم کرد. تبلیغات کلیکی (PPC) روشی موثر برای بالا بردن ترافیک شماست؛ همچنین با توجه به تعداد نمایش بالای آگهی‌ها، این روش منجر به برندسازی می‌شود.

گوگل ادز (google ads)

با تبلیغ گوگل، در لحظه چند برابر می‌فروشید!

بدون مدیریت درست، تبلیغات گوگل فقط اتلاف پول است. نیووِو (به عنوان همکار رسمی گوگل) به شما کمک می‌کند تا تبلیغات خود را حرفه‌ای مدیریت کنید و با کمترین هزینه، بیشترین فروش را تجربه کنید.

همان­‌طور که می‌­دانید شما می­‌توانید با گوگل ادز (ادوردز) در کلیدواژه‌­های مورد نظرتان در صدر نتایج گوگل ظاهر شوید. گوگل از شما در ازای این نیز به ازای هر کلیک به ارز بین‌­ا­لمللی دریافت وجه خواهد داشت. این نوع از تبلیغات آنلاین در کنار بهینه‌­ سازی سایت می­‌تواند شما را در جست‌وجوی مشتریان بالقوه خودتان بهتر و معتبرتر نشان دهد. کلید­واژه‌ه­ایی که به دنبال جذب جست‌وجوکنندگان آن هستید اگر کلید واژه‌ه­ای پر رقابت باشد هزینه‌­های بیشتری به ازای هر کلیک باید در نظر بگیرید تا بتوانید تبلیغ خود را در صفحه اول گوگل نمایش دهید.

 به برندی محبوب و حرفه ای تبدیل شوید!