حتما برای شما هم که دنبال یک صفحه اینستاگرامی با بازخورد خوب هستید این سوال ها پیش اومده که چرا صفحه ی شما مثل صفحات  اینستاگرامی بزرگ، مورد توجه قرار نمی گیره؟ چطوری پیج های بزرگ اینستاگرامی تا این حد موفق هستند؟ و یا صفحات اینستاگرامی چه کاری برای افزایش فالور انجام می دهند؟

تو این مقاله می خوایم راجب یه راهکار ساده و رایگان برای جذب فالور و افزایش بازخورد صفحات اینستاگرامی صحبت کنیم.

با ما همراه باشید..

follower-instagram-

افزایش فالور واقعی اینستاگرام

اینستاگرام محبوب ترین شبکه اجتماعی بین ایرانیان به شمار می رود.

به طوریکه ۳۰درصد از جمعیت کل کشور در این شبکه ی اجتماعی فعالیت دارند.

و همان طور که می دانید هر کجا که مخاطبان زیادی در آن فعالیت داشته باشند بهترین مکان برای تبلیغات، بازاریابی، برند سازی و درنهایت راه اندازی کسب و کار است.

پس مخاطبین یا همان فالورهای اینستاگرامتان بسیار حائز اهمیت هستند چراکه دارایی پیجتان به حساب می آیند.

 برای افزایش فالوور اینستاگرام راه‌های اخلاقی و غیراخلاقی زیادی وجود دارد؛

و اما سوالی که پیش می آید این است که افزایش فالورفیک و تقلبی می تواند امری موثر باشد در باز خورد گرفتن؟؟

قطعا نه!

فالوور فیک فقط و فقط ارزش محتوای پیج شما را پایین می آورد، بدون هیچ بازخوردی!

پس باید تأکید بر روی جذب مخاطب واقعی باشد تا بازخورد اثربخش گرفته شود.

instagram-followers

تعامل با فعالان حوزه کاریتان

اینستاگرام صفحات فعال و مفید را شناسایی می کند و به بقیه معرفی می کند.

شما در مرحله ی اول باید هدف خود و محتوای پیج را مشخص کنید.

وقتی محتوا و موضوع صفحه تان مشخص شد باید در آن زمینه فعال شوید.

بهترین و ساده ترین راه تعامل داشتن با فعالان در حوزه کاری تان است.

همکاران  خود و صفحه هایی که در همین زمینه فعال هستند را سرچ کنید ، دنبال کنید ، لایک کنید و کامنت بذارین و اگر امکانش بود با آن ها لایو های آموزشی بذارید چون این کار باعث تبادل فالورهای تان می شود.

این تعامل باید به حدی برسد که تا اکسپلور اینستاگرامتان را باز می کنید تمامی پست ها در این زمینه باشند.

به طور مثال یک صفحه لباس فروشی اکسپلورش پست هایی در رابطه با پوشاک و خدمات درهمان حوزه باشد.

با این کار به اینستاگرام می فهمانید که در یک حوزه مشخص درحال فعالیت هستید و در مقابل صفحه شما را به علاقه مندان و مخاطبین این حوزه معرفی می کند.

مثل وقتی که صفحه ای را در اینستاگرام فالو می کنید، یکسری صفحه همان حوزه به شما پیشنهاد می شود.

نکته ای که باید به آن توجه شود این است که نباید فعالیت رباط گونه داشته باشید؛

هر چند ساعت وارد اینستاگرامتان شوید ، پست های مرتبط را لایک کنید و کامنت بذارید.

 

در پایان

 اگر می خواهید به صورت هدفمند از اینستاگرام برای بازاریابی اینترنتی و برندسازی استفاده کنید ختما به فکر جذب فالوور های واقعی که علاقه مند به کسب و کارتان هستند باشید.

امیدوارم از این مقاله استفاده کافی را برده باشید؛ راه کاری که گفته شد را امتحان کنید.

بی شک نتیجه می گیرید؛ نتیجتونو برامون بنویسید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سلام وقت بخیر به راهنمایی نیاز دارید؟